WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Notizie

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xxGOLDUSTxx
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da xxGOLDUSTxx »

ChuckNorris ha scritto:Mamma mia longevita' pari a 0, spiegatemi le seguenti cose:
1)Che senso ha rivivere storyline passate se sai gia il finale, se non lo sai c'è il network

2) Non so se e solo a me ma il my career e' noioso a dir poco, spacciato come capolavoro, ma a me succede sempre.. che mi attaccano alle spalle durante un entrata, inizi il feud fino al ppv, dopodiché inizi un feud con un altro...sempre con lui che ti attacca alle spalle mentre entri

3) Per lo universe ed il mycareer molte cutscenes sono riciclate dallo storyline creator....siccome sono le stesse cutscenes perche non mettere il create a storyline? Cosi almeno ti giochi qualche storyline creata sulla community al posto di stone cold che sappiamo tutto?

4) Il create a show...mettere un logo e una targa in un arena si poteva fare anche nell apposita modalita...perche fare una cosa separata e spacciare il create a show come una novita?
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big luca
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da big luca »

I prossimo DLC (Samoa Joe, Blake, Murphy e Los Matadores) previsti per il 26 gennaio.

dohkolibra
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da dohkolibra »

big luca ha scritto:I prossimo DLC (Samoa Joe, Blake, Murphy e Los Matadores) previsti per il 26 gennaio.
Ah bene, la notizia che aspettavo.

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big luca
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da big luca »

Ho un problema con il trofeo "Padrone dell’universo: WWE Universe – Affronta e vinci 50 match.". Tra match "normali" e match rivalità (senza modificare nulla) ne ho vinti più di 50 e non mi ha dato il trofeo. Voi come avete fatto?

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Italian Hitman
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da Italian Hitman »

Ho scoperto ieri una cosa che forse non tutti sanno: si possono fare costumi alternativi illimitati per le superstar presenti, anche se ognuno occupa un caw slot. Magari lo sapevate già tutti, ma nel dubbio l'ho postato...

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Barax
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da Barax »

Ma perchè ogni volta che nel wwe universe, quando clicco su classifica attuale nel wwe.com, mi si blocca SEMPRE il gioco?
A qualcuno di voi è capitato? Come faccio a risolvere? Minchia ogni anno devono fare le loro cazzate. Mi sa che c'entra qualcosa con l'aver fatto vincere il titolo ad una caw. :horrific:

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xxGOLDUSTxx
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da xxGOLDUSTxx »

Barax ha scritto:Ma perchè ogni volta che nel wwe universe, quando clicco su classifica attuale nel wwe.com, mi si blocca SEMPRE il gioco?
A qualcuno di voi è capitato? Come faccio a risolvere? Minchia ogni anno devono fare le loro cazzate. Mi sa che c'entra qualcosa con l'aver fatto vincere il titolo ad una caw. :horrific:
Mai capitato ma non uso Caw nello Universe, aumentano troppo i tempi di caricamento

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Albert Dudley
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da Albert Dudley »

Disponibile la patch 1.04, nella quale, tra le altre cose, hanno aggiornato le entrate di Balor e Owens, e le entrate col titolo di Ziggler e Owens.
Ecco le caratteristiche:
Spoiler:
PATCH 1.04 ON PS4/XB1

GAMEPLAY
• Fixed an issue where Superstars could incorrectly perform a grapple instead of a pin when pressing the pin button in a fatigued state
• Fixed an issue where OMG! moves were not requiring stamina in order to perform
• Addressed a warping issue that occurred when performing consecutive apron grapples from ringside
• Fixed a warping issue that could occur when attacking a Superstar on the apron that had ascended from the steel steps
• Fixed a warping issue that could occur to a Superstar climbing the top rope when an opponent simultaneously used a ring escape near that ring post
• Fixed an issue where the referee wouldn’t start a pin count if his pathing was blocked by an object like a table in the ring
• Addressed an issue where the Coup de Grace move didn’t animate and connect properly with the opponent
• Fixed an issue where a Superstar would perform a contextually inappropriate move against a grounded opponent after hitting them with a certain knee drop
• Addressed a title stability issue that could occur when using Stephanie McMahon’s Spinebuster 4 in a Triple Threat match
• Addressed a warping issue that could occur when colliding with Andre the Giant during an entrance breakout
• Increased the damage dealt by the Uso Splash 2 finisher
• Fixed an issue where COM superstars would begin charging a Finisher as an opponent was already standing
• Fixed a warping issue with managers after performing a pin break resulting in their ejection
• Fixed an issue where Custom Superstars could knock down opponents with a dropkick even though it appeared to miss
• Improved AI behavior in table matches when attempting to pick up a table
• Fixed a warping issue that occurred when rebounding off the ropes into the ropes near an adjacent corner
• Addressed a warping issue that could occur when attacking from the apron while the opponent is entering the ring
• Fixed a camera issue that could occur when jumping from atop a ladder onto a burning table in an Extreme Rules match
• Addressed an issue where no reversal prompt was shown for Naomi’s Rear View finisher
• Fixed warping and sliding issues that could occur when performing a grapple toward a manager
• Addressed a warping issue that could occur when transitioning to the Over the Top Rope elimination position in a Royal Rumble match

ONLINE
• Addressed a warping issue that could occur when being Irish whipped to the barricade in an online practice match
• Fixed an issues with Divas being able to leave the playable area during an Elimination Chamber pre-match in WWE Live
• Addressed an issue where the title would hang if both players were counted out in a One on One Main Event match in 2K Tonight
• Fixed a title stability issue that could occur in WWE Online when entering and backing out of Team Up matches multiple times in succession


VISUAL PRESENTATION
• Addressed deformation issues with a certain mask when applied to Custom Superstars
• Fixed an issue with floating Championships appearing in a certain entrance motion
• Fixed an issue with the replay cameras after an Elimination Chamber match
• Addressed an issue with the second Superstar not appearing in the victory scene of an Elimination Tag Team Match if he had been eliminated during the course of the match. Additionally, both Superstars will now appear in the victory scene when winning a Two on Two Steel Cage match
• Addressed vibration and collision issues with the ropes during rope recovery motions
• Fixed an issue with the color of facial hair when using the Luke Harper 1 entrance motion

WWE CREATIONS
• Added new entrance motions for Finn Bálor and Kevin Owens as well as new title motions for Dolph Ziggler and Kevin Owens.
• Added more colors that can be edited in Finn Balor’s body art
• Addressed a title stability issue when applying logos to Stephanie McMahon’s Backlash ’01 attire
• Addressed a layering issue with the bone necklace body accessory
• Fixed an issue where a mask could appear greatly enlarged when worn in combination with one of The Undertaker’s jackets
• Fixed a title stability issue when adding multiple logos to Goldust’s jacket
• Fixed a deformation issue that occurred when applying the skull mask to Divas

2K SHOWCASE
• Fixed an animation issue with The Undertaker’s pose when transitioning out of a cutscene in the SummerSlam 1998 match
• Fixed an issue where The Undertaker inaccurately entered wearing the World Heavyweight Championship in the Over the Edge 1998 match
• Addressed a warping issue that occurred when performing a Stunner against Dude Love to complete the final objective in the Unforgiven 1998 match
• Fixed an issue where the ring announcer wasn’t heard if skipping the initial intro scene in the WrestleMania 15 match

MyCAREER
• Adjusted the unlock conditions for the trophies/achievements “I am a Wrestling God” and “I am the Best!” so they could be respectively unlocked by Light Heavyweights, Cruiserweights, and Super Heavyweights if all the skills or abilities valid for their weight class are purchased. Users who already qualify for either trophy/achievement under the revised conditions will unlock it upon loading their MyCareer save file
• Fixed an issue where two managers returned to the match after a cutscene played in which they were shown to be ejected
• Fixed an issue where the AI wouldn’t capitalize on an attacking an opponent on the apron after putting them over the ropes during mid-match run-ins

MENU
• Fixed an issue where the “A.I.” button prompt to assign a COM opponent appeared in the lobby for a One on One private match

AUDIO
• Addressed issues with how custom tag team titles were announced when in entrance and victory scenes
• Fixed an issue where non-established tag teams were always referred to as “The Acolytes” in Tag Team Championship pre-match scenes
• Fixed an issue with the bell not ringing during a breakout when a Superstar bumps into the referee while he makes the motion to start the match

DOWNLOADABLE CONTENT
• Added support for the WWE 2K16 Future Stars Pack downloadable content ahead of release. Players who have not purchased the downloadable content will still be able to matchmake with and participate in matches against those who have the downloadable content installed.


PATCH 1.04 On PS3/360

WWE CREATIONS
• Added new entrance motions for Finn Bálor and Kevin Owens as well as new title motions for Dolph Ziggler and Kevin Owens
• Combination 3 can now be set as a front stun grapple in Edit Move-set
• Fixed a PS3-only title hang that could occur when previewing a certain entrance motion

WWE UNIVERSE
• Addressed a title stability issue that could occur during cutscenes in custom arenas
• Fixed an issue with commentary delays that could occur in rivalry matches

2K SHOWCASE
• Addressed a title stability issue that could occur when repeatedly loading and quitting 2K Showcase matches
• Fixed an issue with Stone Cold’s recovery in the Special Objectives Chris Jericho vs. Steve Austin match
• Mr. McMahon no longer appears prior to his entrance cutscene when restarting the match at WrestleMania 15

MENU
• Addressed a title stability issue that could occur when quickly transitioning from Edit Move-set to start a match

AUDIO
• Fixed an issue where custom entrance music no longer played after editing a Custom Superstar or Diva

DOWLOADABLE CONTENT
• Made a number of essential fixes and updates related to functionality for the “Future Stars Pack” downloadable content ahead of release.

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The Prizefighter
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da The Prizefighter »

Ho visto un video dell'entrata di Ziggler: il titolo e la giacca sono una cosa sola, si compenetrano ogni due per tre. Mah, in 2K15 non ho notato queste compenetrazioni

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xxGOLDUSTxx
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da xxGOLDUSTxx »

Pasquale_Genchi ha scritto:Ho visto un video dell'entrata di Ziggler: il titolo e la giacca sono una cosa sola, si compenetrano ogni due per tre. Mah, in 2K15 non ho notato queste compenetrazioni
Ci sono sempre state in ogni gioco

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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da The Prizefighter »

Sì lo so, ma non così. Sembra un gioco old old gen. In 2K15 non erano così presenti. Dai un'occhiata a questo
" onclick="window.open(this.href);return false;

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xxGOLDUSTxx
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da xxGOLDUSTxx »

Pasquale_Genchi ha scritto:Sì lo so, ma non così. Sembra un gioco old old gen. In 2K15 non erano così presenti. Dai un'occhiata a questo
" onclick="window.open(this.href);return false;
La differenza col 15 è che gli abiti si muovono insieme al wrestler e quindi noti di più la sovrapposizione tra cintura e giacca su Ziggler
Il problema delle cinture c'è sempre stato, entrano nel corpo se il wrestler fa movimenti particolari durante l'entrata (soprattutto l'NXT title essendo così grande) ma sinceramente non vedo come possano evitarlo. O fanno tenere a tutti la cintura sulla spalla o la vedo dura.

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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da The Prizefighter »

L'unico modo è aumentare il numero di poligoni/vertici sui modelli 3d. Avendo modificato dei modelli di cinture su PS2 mi è capitato a volte di incorrere in questi problemi. Sicuramente ci vorrà qualcosa di più performante. Vabbè alla fine non rovina il gameplay, è solo un problema visivo. Comunque se Ziggler ha alla vita il WWE WHC le compenetrazioni quasi non ci sono

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Barax
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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da Barax »

Ho fatto un iron man match da 30 minuti, ma dopo esser arrivato a 6 a 5 contro the rock (io triple h) ho vinto. Ma mancavano ancora più di 5 minuti.
Che cazzata è questa adesso? madonna santa :facepalm2:

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Re: WWE 2K16 (27/10) - Topic Ufficiale - Raccoglitore di Not

Messaggio da Backbone Crusher »

Ho ricominciato a giocare e volevo scaricarmi un po'di wrestler per mettere in piedi il roster di Lucha Underground, ma quando provo a fare ricerche con gli hashtag, mi dice che non è stata trovata nessuna creazione. Ho provato anche con gli hashtag preimpostati ma niente. Avete anche voi questo problema?

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